Gyakori Kérdések

Minden háznak van saját jacuzzija és dézsafürdője?

Igen, minden háznak van privát jacuzzija és dézsafürdője, kivéve a Citromfű szobának.

Egész évben tudom használni a jacuzzit, dézsát, szaunát?

Igen, akár télen is. Privát használatuknak köszönhetően akkor kapcsoljuk be Önnek, amikor szeretné.

Behozhatok máshol vásárolt szeszesitalt a birtokra?

A Provence Birtok területére behozott szeszesitalok után dugódíjat számolunk fel, melynek mértéke 10.000,- Ft / fő!

A birtok rendelkezik parkolóhellyel?

Zárt birtokunk udvarán biztonságos körülmények között ingyenes parkolási lehetőséget biztosítunk minden vendégünk számára.

Pótágy használatára van lehetőség?

Igen, Muskátli és Gyöngyvirág 3. lakosztályunk esetében +2 pótágy lehetséges. 

Vihetek-e kisállatot magammal?

Szállásunk kutyabarát, 4000Ft/éjszaka plusz költség esetén.

Honnan tudom, hogy van szabad időpont?

A.) Lehetőség:
A “Szállások” menüpont alatt lehetséges ellenőrizni, hogy az adott időpontban van-e szabad szállás helyünk. 

Ehhez szükséges kiválasztani az érkezés és távozás időpontját, majd a “Foglalás ellenőrzése” gombra kattintva átirányítjuk a "Szabad szobák" oldalra, ahol az elérhető Lakosztályokat és szobákat találja. 

A megjelent elmeken kattintson a “Foglalás itt” gombra, így a kiválasztott lakosztály szoba oldalára ugrik, ahol véglegesítheti a foglalást, valamint egyéb extra szolgáltatásokat is megrendelhet. 


B.) Lehetőség: 

A kiválasztott Szoba vagy Lakosztály oldalán megtalálja a foglalási naptárt, ahol informálodhat mikor elérhető a kívánt szállás.

Hogyan működik a foglalás?

A kiválasztott Lakosztály vagy Szoba oldalán találja a foglalási modult. Kiválasztja az Önnek megfelelő időpontot, valamint a kívánt "Extra szolgáltatásokat" és a "Foglalás itt" gombra kattint. Ezután a "Kosár" oldalra irányítjuk, ahol beválthatja a kedvezményes "Kupon kódját" is, amennyiben rendelkezik ilyennel.

Kattintson a "Tovább a Pénztárhoz" gombra és adja meg a számlázási adatokat.

Az "Egyéb megjegyzések" mezőben kérjük adja meg további kívánságait is, illetve jelezze, hogy ha bármilyen ételallergiával rendelkezik, hogy arról mi is tájékozódhassunk és 100%-osan személyre szabott ételekkel készülhessünk.

Mikor válik véglegessé a foglalás?

Válassza a közvetlen banki utalás opciót és a foglalás 50%-át utalja át számlaszámunkra. Az utalással kapcsolatos információkat az emailben küldött megrendelési adatlapon találja. Foglalását 2 napig tudjuk tartani, amíg az utalása meg nem érkezik a számlaszámunkra.  

Mik a lemondási feltételek és határidők foglalás esetén?

A foglalás véglegesítéséhez a teljes összeg 50%-ának előre utalásának teljesülni kell.
Átutalásnál, Az utalást a foglalást követő 48 órában tegye meg a foglalási adatlapon feltüntetett banki adatok segítségével.

Lemondási határidők egyéni foglalások esetén:

A foglalás nem lemondható, egy alkalommal módosítható 12 hónapon belül, a módosítás időpontjában érvényes árak szerint.
A szálláshely lemondás esetén nem téríti vissza a befizetett összeget!

Előzetes visszajelzés nélkül meg nem érkezett vendégek esetében a lefoglalt szolgáltatások 100%-a felszámításra kerül.

Korábbi távozás esetén a fennmaradó költség 100%-a felszámításra kerül.
A lefoglalt, de a Vendég szállodában való tartózkodása alatt igénybe nem vett, illetve módosított szolgáltatások (szállás, étkezés, kezelések, stb.) pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.

Mikortól lehet elfoglalni a szálláshelyet?

Szálláshelyet délután 2 órától tudják átvenni. Ettől eltérő igény esetén vegyék fel velünk a kapcsolatot emailben vagy telefonon.

Meddig kell elhagyni a szálláshelyet?

A szállást a távozási napon 11:00 óráig kell elhagyni. Ettől eltérő igény esetén vegyék fel velünk a kapcsolatot emailben vagy telefonon.

Lehetséges SZÉP kártyával fizetni?

Igen! Jelenleg OTP Szép Kártyával tud a helyszínen fizetni!

Nem kapott választ a kérdésére? Kérdezzen tőlünk!